Solen skiner, himlen är blå. Vad det är skönt att leva då =D

Ja det är fan en bra dagis låt. Rubriken alltså =D
 
Kommer ni ihåg vad jag skrev förra veckan? Om inte så ska jag påminna er. Jag skrev att våren skulle komma den här veckan eftersom att aprilmånad skulle börja. Och vad händer idag på självaste 1a april? Jo, solen skiner och fåglarna kvittrar. Man blir på sådant härligt humör, helt överlycklig över egentligen ingeting. UNDERBART är ordet!

Ska förresten träna ikväll. Första gången på väldigt länge. Ska bli stört skönt, men tvivlar på att min kondis är på topp=D

Over and out/ / L I N D A



"Ställ in det här innan jag dränker dig i diskvattnet" HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0