Påsklovet är äntligen här

Ja gott folk ni läste rätt . Nu har jag påsklov. Så sjukt skönt. Härligt att vädret är på topp och att dagen i övrigt har varit så förfärligt bra. Att dagen har varit så förfärligt bra beror på 5 saker
1. Jag och Christopher fick ett, för att citera min lärare, "solklart" MVG på vår idrottslektion.
2. Jag och Linnéa genomförde en grym egen laboration.
3. Jag fick MVG på min kostrapport i mikrobiologi.
4. Jag har fått sova 3 tim liggandes på verandan medan vårsolen värmde min hud.
5. Det är fredag vilket innebär att helgen är här.

Med en sådan här bra dag i ryggen kan ju kvällen gå allt annat en snett. Hur den ska spenderas är ännu oklart. Jag hoppas att jag får kika in i Martinas nya lägenhet och provsitta hennes soffa, men om det blir så återstår att se.

För er som missat det (tror iofs inte en kotte har gjort det=P) så åker jag och 15 andra brudar på kryssning imorgon. Så förbaskat härligt att det är JUST den här helgen som vi ska åka annars hade morgondagen blivit smått outhärdlig och resulterat i att jag hade gått upp minst 4 kg i chips, glass och godis. Inget jag är intresserad av.

Over and out / L I N D A


And when it ends, she'll remember her long lost friends and fight to get them back

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi var grymma idag!

ses imorgon ;)

2009-04-03 @ 22:56:36
URL: http://svenssondufva.blogg.se/
Postat av: Jennie

TA INTE MINA MENINGAR HELA TIDEN KVINNA! :D

jag vet att jag alltid lyckas slå huvudet på spiken med mina braiga citat och låttexter, men hitta egna! ;)

2009-04-04 @ 12:08:39
URL: http://justjennie.blogg.se/
Postat av: Linda

mohaha! Jag gör vad jag vill kära du ;)

2009-04-04 @ 13:11:37
URL: http://landersson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0