Love is in the air

   Borde packa. Borde plugga. Trots dessa "borden" sitter jag vid datorn och gör mina dagliga besök på diverse bloggar. Tragiskt? Javisst, men det är fan skönt att bara sitta och läsa massa obetydligt dravel. För det är väl precis vad en blogg är fylld av egentligen, eller har jag fel? Man skriver massa dravel. Om vad man gjort under dagen, skriver i gåtor som får alla andra att nyfiket undra " hmm, undrar vad hon/han menar", man skriver om ens tankar och funderingar, åsikter i olika frågor, inredningstips, klädråd etc ect. Men trots detta dravel så älskar jag att läsa bloggar. Det är intressant på något underligt vis.

Nu till draveldelen. (eller var ovanstående också dravel?)

   Började dagen med två goda gärningar. Gav blod samt skänkte 30 kr till barncancerfonden. Klappade mig själv på ryggen när jag gick från blodbussen.  Efter skolan besökte jag och Björn en av de gladaste och goaste människor jag träffat på väldigt, väldigt länge. Det var verkligen hur trevligt som helst. Sen var det träning med ny tränare. Skönt att vi har en tränare nu. Hoppas att 2009 blir ett bra fotbollsår.

Ne,j nu ska jag göra mina "borden".

Over and out
L I N D A

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha! Det där med att väcka intresse med att skriva i gåtor är en klassiker numera. :P haha!

2009-04-15 @ 08:09:09
Postat av: haha

ja, har man inget liv så har man inte=D

2009-05-14 @ 03:42:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0