Känns tungt att medge...

...men det kan vara så att Björn har rätt i sina ständiga påståenden om att jag skulle vara klantig. Blir mer och mer övertygad för varje dag som går. Idag lyckades jag nämligen med bedriften att skada knät under min första fotbollsmatch på två år. Nej, det var inte det korsbandsopererade högerknät som tog stryck denna gång utan vänsterknät fick ta smällen. Tyckte det var lite orättvist mot vänstern eftersom att högern fått så mycket uppmärksamhet den senaste tiden. Skönt att orättvisan är utjämnad. Vänstern är numera uppsvullen, oböjlig och ovridbar. Dessa symtom resulterar i en väldig extraordinär gångstil. Så läckert! Och är det något allvarligt fel med knät så lovar jag er gott folk att min fotbollskärriar kommer att vara slut för all evighet.

Sen tycker jag att Filip och Fredriks nya program Söndagsparty är värdelöst. Hade värsta förväntningarna som programmet inte lyckades leva upp till.

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Noooo Linda! Det låter ju inte skoj:( Hoppas på att det bättrar sig då. Håller med dig om filip och frerik dock. Det sög faktiskt!

2009-04-20 @ 12:29:55
Postat av: Maija

Det var jag som skickade ovanstående(understående?) btw ;)

2009-04-20 @ 12:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0