Galenskap

Jag är så arg. Vill slå något riktigt hårt. Att du orkar!!!

Aja, nog med negativitet. Linas studentskiva ägde rum igår. Den var mycket lyckad måste jag få säga. Jag, Vivvi o Emil dansade nyktert och det gick ju hur bra som helst. Dansa är fasiken något av det roligaste som finns i alla tillstånd :) Vid halv 2 begav vi oss mot McDonalds för lite nattmat. Mm mm mm, det var så  gott. Vi satt och snackade om allt mellan himmel o jord tills tre tiden då vi insåg att vi kanske borde åka hem till sängen. Sagt o gjort. Var hemma vid fyra och somnade så fort jag la mig.

Dagen har jag i princip sovit bort och sen hjälpt hemköp med att packa kundernas varor i kassar. Själva packandet var inte överdrivet kul men det var kul att prata med folk o så.

Undrar hur jag ska spendera självaste skärtorsdagenkvällen (?). Kanske ska ta en löprunda, vore skönt.

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: V

Varför är du arg? =P

2009-04-11 @ 18:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0