Cause you are everywhere to me...

Bruden är jävligt snygg, spelar gitarr och sjunger enormt vackert. Avundsjuk? Nej, inte skulle jag vara det. Liksom vad är det att vara avundsjuk på? Dessutom säger alltid mamma att man inte ska vara avundsjuk.

Eftersm att jag inte är lika kvalificerad på datorer som min vän Martina kan jag inte lägga upp klippet direkt på bloggen. Det betyder att jag länkar istället. Ni får helt enkelt nöja er med. Här har ni henne: Mia Rose.

...when I close my eyes it's you I see.

Over and out / L I N D A

Kommentarer
Postat av: Marty

Det är ju superlätt!

2009-04-22 @ 08:08:04
Postat av: Linda

Lär mig!

2009-04-23 @ 17:04:10
URL: http://landersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0