35 dagar

35 dagar kvar till dagen D. Dagen då jag och mina kamrater på Tumba Gymnasium tar studenten och släpps lös från skolan. Spännande och delvis skönt. Men skönt är det inte än på ett tag. Har en hel del kvar att göra.

¤ Laborationsrapport i biokemi

¤ Laborationsrapport i biokemi
¤ Inlämning om biomolekyler

¤ Projektinlämning

¤ Projektredovisning
¤ Prov i idrott och hälsa B
¤ Redovisning i Idrottspsykologi

¤ Inlämning i idrottspsykologi
¤ Prov i fysik B
¤ Tal i svenska C
¤ Prov i farmakologi
¤ Historiafördjupningsarbete
¤ Prov (ammie)
¤ Redovisning biokemi och farmakologi

Så om ni inom den närmsta framtiden tycker att jag är osocial och genomtråkig har ni anledningen här ovanför. PANIK!

Over and out / L I N D A


Kommentarer
Postat av: MR

Det kändes väl skönt att ta en paus genom att skriva ännu mer på en blogg som minst, säkert, lägst har 5 läsare om dagen, eller?=P

2009-04-28 @ 23:10:11
Postat av: mmathildaschwartz.blogg.se

Hur fixar man så att man kan få en sån där text uppe på den där bilden?? som du har,Always look on the bright side of life???

vart fixar man det??

2009-05-02 @ 20:51:40
Postat av: Linda

MR? Du, anar inte hur många miljoner läsare jag har ;)

2009-05-03 @ 22:21:30
URL: http://landersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Mathilda, såg på din blogg att du redan fixat till den. Mycket snyggt :)

2009-05-03 @ 22:23:47
URL: http://landersson.blogg.se/
Postat av: mmathildaschwartz.blogg.se

haha tackar:))

2009-05-04 @ 19:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0