Why try when it´s already to late?

Fy farao vilken grymt hemsk dag jag har haft det idag. Började skolan 08:20 med fysik o matte i sammanlagt 3 tim o 20 min. Självförtroende nere på noll dirket på första måndagslektionerna liksom eftersom att jag varken hajar matten eller fysiken. Lunch, sen engelska och småföretagande tills man äntligen fick åka hem vid halv 5. Fick visserligen slutade tidigare, ska egentligen sluta 16:50, usch! Men iaf, kom hem, åt mat o resten av kvällen har  jag spenderat vid köksbordet men en massa plugg. Kul liv va? Näe!

Lite mer om helgen nu. Kräftfiske i fredags som jag redan nämnt o uttgång med Tumbabrudarna i lördags. Det var trevligt det! Glömde visst skorna o lite annat hemma hos Hanna i all hast ;-) Igår blev det skridskoåkning o picknick i ishalen tillsammans med Lina, Jörgen, Micke, Björn, Emil o Jesper. Det va sjukt kul. Skridskoåkning är mycket roligare än vad jag trodde o sen att jag snurrade upp varenda hockeykille med mina stiliga finter gjorde ju det hela sååå mycket roligaer ;-) Okej det va kanske inte rikitigt hela sanningen, men det va kul iaf! Sen blev det arenamat hos Vivvi. Sen hem o badade i bubbelpoolen med mig själv. Mycket trevligt sällskap om jag får säga det själv :P

På onsdag ska jag o Maijsan iväg till storstan o kolla på Sverige-Ungern! Wiee! =)

Jag bryr mig inte längre o inget förvånar mig längre. Visst är jag glad att jag får veta. Men att du så innerligt gärna vill berätta känns sådär. Det känns som att du försöker få mig att må dåligt. O visst lyckas du lite grann men inte pga av det du berättar utan din fruktansvärda vilja att vilja berätta det...

Dags att läsa om hinduismen en sista gång innan morgondagens prov !

Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0