Tungt

Puhh, idag var det en ruggigt seg dag! Började 08:20 o slutade 16:50. O till råga på allt så lyckades jag på något vis missa min busshållsplats så fick kliva av en bra bit från mitt gula hus o det var bara att påbörja promenaden hem med en mage som skrek efter mat.

Tänkte åka ner på träningen idag men pga av min sena hemkomst så stod jag över. O nu sitter jag o pluggar lite biokemi med farmakologi ;-) haha, åter rätt flashigt!

Undra vad helgen har att erbjuda? Längtar iaf redan!

Nu ringde jag precis tre. Anledningen till telefonsamtalet är att jag måste fråga vad det är för fel på min mobil. Just förtillfället har jag plats 10 i kön så  lär ju ta ett tag. Men ska iaf lämna bloggen för ett tag nu!

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Viv

Inte bara jag som gjort den tabben nu :-P men tro inte jag känner något medlidande!

2008-09-01 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0