Tired

Jag är fruktansvärt trött. Trött pga av sömnbrist o trött pga av skolan. Skolan är verkligen det värsta jag vet just förtillfället. 2 prov imorgon, en redovisning på torsdag o 1 prov på fredag. O fredagsprovet vet jag knappt vad det handlar om. Underbart! mmm...

Kollade på match idag. FF vs FC borde egentligen inte kollat, har inte tid med det. Men det blev som det blev o sen satt jag i ishallen 20 min o sen var det idol hemma hos Johan. Väl hemma 21.15 insåg jag mitt misstag. Jag borde varit hemma o pluggat. Smidigt Linda, mycket smidigt!

Äsch orkar inte sätta mig med varken religion eller småföretagande så det blir läggdags istället :)

Sweet dreams! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0