Take this sinking boat and point it home

Plugg, plugg o åter plugg. Settat  med småföretagande sen jag kom hem nu dvs i 2,5 tim o har jag blivit nå smartare? Nja det vill jag minsann inte påstå. Fattar inte hur man gör en resultat-eller likviditetsbudget. Settat med samma uppgift i säkert en halvtimme men jag får ändå helt fel svar. Aja, jag får helt enkelt förlita mig på att Hanna kan lära mig ett o annat imorgon =)

O vet ni vad jag gjorde förut? Jag skulle ta ut makaronerna från skafferiet. Dom står högst upp bakom en massa annat så jag var tvungen att flytta ut allt. O så var det nån (jag anklagar jennie) som hade varit slarvig o inte satt på locket på strösockerburken ordentliget så när jag lyfte ut burken hällde jag sockret över huvudet på mig själv. Det va socker överallt. På golvet, i håret, innanför kläderna, i kattmatskålen you name it. Fy fasiken va sur jag blev men det var bara att bita ihop o ta fram dammsugaren!

Nej nu kamrater är det dags att återgå till studierna. Religion som gäller!

"Jag var faktiskt i en svacka" ;-) haha

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah.. juste i en mental svacka

2008-09-16 @ 19:42:50
Postat av: Jennie.

okej, jag erkänner. det var kanske jag, när jag skulle fylla på sockerskålen.. men jag vågade inget säga när det hände! ;)

2008-09-20 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0