Skolan

Sitter i skolan nu o det är väl egentligen meningen att jag ska arbeta med mitt projektarbete men det får rätt segt. O till råga på allt så heter projektet "Effekter av hormonstörande kemikalier på sexuellt beteende och aromatasaktivitet hos guppy". Låter inte överdrivet intressant va? Men det ska jag iaf ha som projektarbete för jag tänker inte kasta bort mina två veckor på Södertörnsforskarskola.

Är jätte hungrig så ska försöka få med mig nån kamrat till matsalen så snart som möljigt =)

Slutar skolan 16:00 idag, har ovanligt sena dagar den här terminen. Usch! Efter skolan ska jag iaf hem till Ludde, får se vad vi hittar på :)

Ha en strålande dag mina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0