Saknar...

Jag fall uppenbarligen för grupptrycket eftersom att jag efter mycket velande fram och tillbaka tilslut sa ja till en utgång. Ett beslut jag inte ångrar för fem öre. Vi hade så grymt kul hemma hos Maija innan. Det var jag, Vivvi, Maija, Anne, Sofie; Lina o Amande. Det var väldigt länge sen jag skrattade så mkt som jag gjorde igår =)

Sen bar det av till Olearys där vissa kom in o andra inte :P haha! Kvällen fortsatte iaf helt okej men pommes och lastbilssnack som avslutning, Men man vill väl kanske att saker o ting ska vara annorlunda. Aja....

Idag blev det till att kolla på fotboll. Gnesta FF mot Södert'älje FC (tror jag?) Gnesta förlorade men jag tyckte att dom var grymt bra iaf :) Ikväll blir det One Tree Hill o film med Johan + att han ska få förhöra mig på microbiologin. Fast det sista vet han inte om än ;-)

Matdags nu! Grillat, med nyplockad svamp o klyftpotatis. MUMS =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Ja det blev ju mycket förhör av det där du ;)

2008-09-29 @ 13:35:09
Postat av: Linda

Nja det blev det ju inte mkt av :P Typiskt!

2008-09-29 @ 20:43:36
Postat av: Johan Schwartz

Som vanligt när det gäller oss =D

2008-10-01 @ 12:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0