No I haven't seen her

Uppryckning nu Linda. Klockan är snart 7 o du har inte börjar med fysikpluggandet än. Usch! Det är så svårt så det känns liksom helt meningslöst att ens kolla på det.

Satt o funderade precis o kom fram till att jag inte ser fram emot någonting just för tillfället. Det hände liksom inget skoj som man sådär riktigt längtar till.  Ändring tack!

När jag satte mig på tåget idag klev jag i tuggummi.

Matematik D blir allt svårare att förstå för varje lektion som går. Kan mitt första ig komma om 13 dagar?

Jag brände mig på stekpannan när jag stekte potatis förut.

Nageln på högerhandens långfinger gick av. Innan dess var alla lika långa!

Mina tuggummin är slut.

Mitt knä mår inge bra.

Jag har ont i magen.

Bilen måste tvättas.


Jag är bitter idag om ni kanske missat det!

Kommentarer
Postat av: The one!

du kan se fram emot ett biobesök med mig inom en snar frmtid?:D ;)

2008-09-24 @ 20:41:50
Postat av: Linda

Haha allright:) Bara du bjuder? ;)

2008-09-24 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0