Jag ska gifta mig med Lars

Asså han är min nyfunna gud. Lars Eriksson heter han och är med i idol 2008. Visst han är kanske inte världens snyggast, men charmigare och sötare kille får man leta efter. Tror inte ens det finns någon som kan komma upp till hans nivå. O sen att han sjunger coolare än någon annan är ju bara ett plus =) Check this out!

Dagen har annars bara bestått av skola o efter det blev det plugg.  Fick tillbaka 2 prov idag, fysik= vg o microbiologi= mvg, så jag är nöjd!

Seriöst...Maija som jag trodde visste vad som var bra o dåligt inom sångvärlden har ju verkligen inte ett rätt ikväll. Hon sågar idol totalt. Artisterna sjunger  dåligt, juryn är sämst o Jihde är en dålig programledar o detta är ju fel,fel,fel!  Måste nog träffa den där Maija inom en snar framtid o lära henne ett o annat ;-)

Är han inte söt ? =D




Nä, nu ska jag kolla på svensson, svensson o sen ska jag drömma om Lars!


Jag är trött på idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0