It is just a fairytale...

Helgen har varit mycket lugn o skön vill jag lova.  I fredags umgicks jag med Maija. Hon åt här o så tog vi ett dopp i poolen. Lite senare på kvällen åkte vi hem till Ludde för att spela kort med han o Johan. Det blev det avancerade kortspelet kotten. Jag o Johan ägde så vi vann utan några större problem ;-) Lördagen bestod till stor del av fotbollskollande. Först herrmatchen o sen dammatchen. På kvällen sen blev det bowling med Emma o Sandra. O vet ni vad?! Jag, Linda Marie Andersson, lyckades på något underligt vis att få 6 strike på en serie varav 5 av dom var på rad. Helt sjukt =D Bowlingproffs nästa kanske. Nu när fotbollskarriären ser ut att läggas på hyllan ett tag! Efter bowlingen blev det till att kolla på film hemma hos Björn o sen idag blev det arean med han, Micke o Jesper :) Nu sitter jag här, har gjort det ett par tim nu. Planen var att jag skulle plugga men det har uppenbarligen inte gått så bra. Böckerna är inte ens öppna...


 
Jag måste jag måste jag måste jag måste jag måste jag måste jag måste
jag måste jag måste jag måste jag måste jag måste jag måste jag måste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0