I'am not worth it...

Fysikprovet idag gick...aa hur gick det egentligen, vet ärligt talat inte. Det va sjukt svårt iaf. Efter skolan åkte jag hem till Johan. Vi kollade på vilka färger han ska ha i sin lägenhet. Verkar bli brunt/latte i vardagsrummet och rött/benvitt. Kommer bli väldans läckert! Sen blev det idolkollande o jag försökte få igång lite idol i hans rum men han vägrade sjunga så det blev inte mkt av det :P

Förresten så har jag ätit världens absolut äckligaste godis idag, nån fruktansvärt konstig form av lakrits va det. Vivvan sa att det va as god o så köpte jag en ask åt henne o tog en smakbit, för jag vara ju bara tvungen att prova sa hon. O fy fan så det smakade. Smakade gammalt o hemskt. Inget jag rekommenderar er att prova.

Imorgon är det sovmorgon :) Kan ta halv 10 tåget. Slutar  14:50 o sen är det helg för min del. Wihioo!

So long guapos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0