Honeypie!

Ligger i min sköna säng nu med Vivvan brevid mig. Hon kom på besök så här på kvällskvisten. Vi har kollat på film o snackat skit, mycket trevligt :) Innan hon kom pluggade jag faktiskt, skrev en engelska uppsats om kärlek. Haha men till slut handlade den mest om svek o hat, great :P

För övrigt så har den här veckan varit hemsk. Hur mycket plugg som helst. Jag är helt slut så ska bliskönt att sova riktigt länge imorgon =) Sen på kvällen blir det utgång i stan med Tumbagirlsen, wieee!

Grattis till Hanna förresten som tog körkort i torsdags =D

Nej nu ska jag o Vivvan fortsätta smida briljanta planer, nyfikna? Då får ni fortsätta va det för planen kommer inte att avslöjas än. Den som väntar på nåt gott.... ;-)

pussar & kramar o massa mysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0