Godkväll

Kom hem från Tumba för ungefär en timme sedan. Har spenderat kvällen tillsammans med Ludvig. Jag utmanade han på bowling o han antog utmaningen. Han trodde det skulle bli en lätt match. Men icke, jag vann första omgången med bravur =) Resten av matchen behöver vi kanske inte tala om men det slutade iaf med att jag fick bjuda på glass. Sen blev det hyrfilm.

Jag fick precis nys om att Gävleborna är sugna att komma på besök. Lutar åt den 26:e  =) Kan bli grymt skoj!

Dags för sömn...

Sweet dreams


Jag vet inte vad jag vill. Jag vet vad jag tycker, men det är en helt annan sak. Förlåt mig...

Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Tänk igenom allt, sen gör du som du känner för. Bry dig inte om vad alla andra tycker! Gör saker för din egna skull, inte för min eller någon annans.

Du vet att jag finns här om du vill prata, om vad som helst.

Nu och för alltid!!!



Puss påre

2008-09-03 @ 09:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0