Falling slowly

Åh, jag vet precis hur du känner. Är så ledsen för din skull, verkligen. Vet verkligen känslan, den är hemsk. Vet också att jag är en av de sämre på att trösta men jag kommer i vart fall alltid finnas för dig, vad som än händer <3 Trust me!

Nu till mitt händelserika liv. Gårdagen var faktikst något utöver det vanliga, varken plugg eller lång skoldag. Åkte hem till Maija o checkade in hennes fräscha lägenhet. Va där ett tag o sen åkte hon, jag o Hanna in till centrum för att käka på Nancy´s. Premiär gång för mig faktiskt. Rekommenderar stället men man får inte vara allt för hungrig när man drar dit. Därefter tog vi tåget upp till Solna för att kolla på Sverige-Ungern på Råsunda. Vinst för Sverige =D Kvällen var kanon trots regnet o kylan, jag hade ju kanon sällskap! Tack så hjärtligt Maijsan =D

O jag måste få skriva lite om mitt knä. Mitt jätte dumma knä! Det är helt klart något fel om man har problem att gå normalt upp o ner för en trappa. Måste verkligen ta mig i kragen o ringa sjukgymnasten. Men jag är uppenbarligen inte speciellt bra på att ta mig i kragen gällande någonting....

Nej nu ska jag studera lite microbiologi. Wish me luck!

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0