Bullerbulleribock hur många horn står upp?!

Måndag idag, lika seg som vanligt. Lekte mest på fysiken, fattade inte mkt på matten, på engelskan vet jag inte vad vi gjorde o på småföretagande kollade jag mest på klockan hela tiden. O nu är jag hemma o har precis fixat med maten. Kvällen kommer troligtvis att bestå av fysikplugg o andra avenyn kollande. Som jag har saknat den serien. O vet ni vad jag har fått nys om att Grey´s anatomy har säsongstart inom en snar framtid. Men när vet jag inte riktigt. Om nån vet please tell me =)

Hade en diskussion härom dagen med mina vänner. Personerna hyste stora aggritioner mot det andra könet. Jaa, killar va tydligen dumma i huvudet. Höll först med o så men sen funderade jag. Vi tjejer, eller iaf jag o väldigt många andra, är faktiskt inte bättre själva.... Men men som Hanna sa idag: Man lär av sina misstag och ibland får man göra dom flera gånger innan man fattar. Så sant så sant!

Nej nu ska jag kolla hur det går för middagen :) På återseende!


Kommentarer
Postat av: Viveka

nästa vecka linda (onsdag tror jag), håll ut! ;)

2008-09-22 @ 21:35:06
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se/
Postat av: Linda

Wiiiie =D Tack för upplysningen gullan!

2008-09-22 @ 22:02:59
Postat av: Linda

Wiiiie =D Tack för upplysningen gullan!

2008-09-22 @ 22:03:29
Postat av: Anonym

3.. 3 du sa 2 de va ....HAHA

2008-09-22 @ 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0