Avundsjuk?

Oo svaret på den frågan är JAAA! Kollade på Idol förut o det är helt otroligt vad bra dom sjunger. Dom flesta av dom är liksom i min ålder. Dom är på väg att göra nåt stort med sina liv, göra nåt dom brinner för o verkligen är bra på. Då ställer man sig frågor som; Vad gör jag med mitt liv? Vad är man bra på egentligen? Ärligt talat så känner man sig rätt kass när man ser på typ idol eller nån idrott. Men klart man gläds med alla dom som verkligen är grymma o gör det dom tycker allra mest om =)

Kvällen har annars bara bestått av plugga o nu blir det läggdags för min del!

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Jag tycker du e ganska bra faktiskt =)

2008-10-01 @ 12:08:19
Postat av: Anonym

Jag tycker du e ganska bra faktiskt =)

2008-10-01 @ 12:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0