Sudda, sudda, sudda bort din sura min

Ja om det ändå vore möjligt. Dagen började iaf hur bra som helst. Kände mig på topphumör. Sen blev det ännu bättre när jag träffade Sandra på tåget. O sen blev ännu bättre när jag tänkte på massa saker som jag tycker såå bra om. Sen blev det ännu mer bättre när jag tränat klart. O när man kommer hem är oppenhumöret är som bortblåst. Why?!?

Jaja, men som folk brukar säga. Skitsamma...

 Jag blev skapligt svettigt efter spinningen o lägg sen på lite body power på det. Volia! Som ett äckel sitter jag nu här o luktar mindre gott o ska alldeles strax ta en välbehövlig dusch. Därefter ska jag skriva en diskussion om slaveriet i Amerika under 1800-talet. Det kan komma att bli intressant efter som att jag hatar det. Hur kunde folk vara så dumma i huvudet att det ansåg att de var en "högre" ras än andra? Det är för mig helt oförståeligt.

Återkommer kamrater!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0