Sådär ja

Har precis bokat kryssning för mig o 13 andra härliga brudar. Den 4e april är det avfärd. Har en känsla av att det kommer bli en grym dag/kväll/natt =D

Igår kom Viveka hit o vi skrev klart vårt tal, som förövrigt är riktigt grymt. Stoppa spakarna! HAHA
Sen kan jag även meddela att man får inte vara frusen om man sover med Vivvan för den rackarn roffade åt sig allt täcke o då menar jag verkligen allt. Fick inte ens värma fötterna :P

När vi vaknade i morse fick vi inte mkt gjort. Låg mest o glodde o snackade goja. Men det är ju trevligt det också :)
Jag gymmade förut, lr nja jag sprang på rullbandet men jag va iaf på gymmet!

Ikväll verkar det som att det blir Idol o grönsaker o dipp hemma hos Viveka tillsammans med henne o Lina <3

Nu ska jag packa inför morgondagen då det är Halmstad o 40 års partaj som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0