Sååå nöjd =)

Haft en sån kanon bra shopping dag idag tillsammans med syster yster o mor min. Hittade allt jag sökte o lite till. Törs dock inte kolla kontot för att se exakt hur mkt som spenderades. Det låter jag förbli en hemlighet, tills vidare iaf. För nu är jag så fruktansvärt nöjd o glad =D

Det som införskaffades var;
¤ Svart väst
¤ Lila polotröja
¤ Ett par svarta stövlar med låg klack
¤ Ett par svart stövletter med hög klack
¤ En lila t-shirt
¤ En svart, grymt cool t.shirt. Ryggen är delvis bar.
¤ En vit t-shirt med konturer av en tjej på.
¤ 2 par jeans, 1 par blå Wrangler o 1 par svarta Lee
¤ En svart myströja
¤ En svart tröja/jacka 

En  underbar dag kan jag lova er!

Igår blev det som ni redan vet bowling på Heroncity med Lina o Emil. Tyvärr gick det inte riktigt som jag hade förutspått. Jag förlorade nämligen. Men det var grymt jämt vill jag lova. Det skilde endast 1 poäng mellan tvåan o trean, och 3 poäng mellan ettan o tvåan första serien. Efter en spännande och psykfylld bowlingmatch blev det till att käka glass o snacka nån timme. När vi kom hem tänkte vi först åka hem hit o bada men vi fastnade hemma hos Emil o lyssnade på när han spela o sjöng, så vackert så. Grymt kul! Jag o Lina älskar "Djur på flykt".  Haha ;-)

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Har åttagit mig det ärofyllda uppgiften att hämta min goda kamrat Vivvan i Södertälje i natt. Hoppas hon är full o rolig(are)! Så hur jag ska fördriva tiden fram tills dess är ett mysterium. Ska iaf kolla på Sverige-Portugal.

Nu blir det till att äta mat med mor o far. Sen blir det till att prova kläder, wiiie!

Auf wiedersehen! Jag övar tyska inför måndag då Hannas tyska kompis Jette är på besök, ska bli trevligt att träffa den unga damen :)

<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0