Livet är ett mirakel, bara man hinner se den för allt spektakel!

Livet är något underbart. Utan livet hade vi ju liksom inte funnits. Det är ju rätt logiskt ;-) Men vad ska man gör med sitt liv? Måste man planera eller ska man bara ta allt som det kommer? Ska man tänka efter före man gör allt eller ska man bara köra på o skita i konsekvenserna? Jag undrar om det finns något direkta svar på dessa frågor. Jag tror inte det. Jag tror att det är upp till var och en att värdera och fundera vad som passar en själv. Jag personligen är kluven, vet inte vad som passar mig. Ena stunden vill jag planera allt in i minsta detalj o andra vill jag vara spontan. Ibland tänker jag efter före ett beslut eller handling o ibland inte. Kan jag inte bara bli konsekvent i allt jag gör? Det kan inte vara alldeles för svårt, eller?  Fruktansvärt många frågor det blev idag o inga egenliga svar på dom heller. En sak är säker. O det är att det kommer bli frukansvärt svårt att somna ikväll...



Dessa två underbara töser va med mig till Magaluf i somras. Sjukt roliga och tokiga tjejer! <3

Önska mig lycka till på matematikprovet imorgon! Hoppas alla håller en tumme eller två för det lär utan tvekan behövas.


Dags att sova nu. Måste komma ihåg att ta med mig pengar till skolan imorgon för tror att det är jag som står för mitt o Hannas måndagsfika. Sweet dreams!


Time will tell

Kommentarer
Postat av: Viveka

Sitter på praktiken just nu och kollar runt bland bloggar :) ska försöka få mina vänner att gå med i bloggkoll.se, verkar faktiskt riktigt smart! då samlar man alla de bloggar man läser på en och samma sida. Har börjat prenumerera på din blogg nu :) gå med på bloggkoll.se du med =)

2008-10-06 @ 11:08:42
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0