Men gud va roligt =D

Jag är så fruktansvärt hungrug nu men innan jag äter tänkte jag skriva lite om gårdagskvällen. Den spenderades med Emil o Edvin på Heroncity. Tror jag börjar hänga allt för mycket på Heroncity nuförtiden :p Men iaf det blev bio. Step Brothers såg vi. Man log genom hela filmen, skrattade rätt mkt men ibland gick det lite överstyr för min del. Men jag rekommenderar er helt klart att se den =) Efter filmen åkte vi till familjen Johannsson för att hämta Erik. Blev visst kvar där ett tag för att vissa inte kunde slita sig från pianot ;-) Sen hem till Emil. Käkade toast o lyssnade på gitarrspel och sång! En mycket, mycket trevligt kväll med härliga människor =)

Idag har jag varit o spinnat med mor min o systra min. Mycket kul :) Skönt att gå upp tidigt på en lördag, faktiskt. För helgen känns så mycket längre då. 

Idag blir det hockey med Vivvan, som för övrigt hade en grym kväll igår. Så avundsjuk!

Nej nu blir det till att plugga järnet för Johan tjatar om att jag ska köra han till Huddinge för att han vill ha sin data. O snäll som man är så tror jag att jag ställer upp o kör upp honom =)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0