Lin tri

Kvällen har jag spenderat hemma hos Johan i hans nya lägenhet. Han bjöd på middag i form av delikata makaroner o falukorv. Mycket smarrigt! Jag pluggade under tiden som han lagade mat o diskade så jag fick det överstökat. Sen blev det godis och tv kollande. Grymt snygg lägenhet förresten, så mysig o stilig! Åk dit o besök honom så blir han glad =)

Roligaste mattelektionen i världshistorien idag tror jag. Matteläraren gick igenom ett tal...ja du läste rätt, ett tal...på 1,5 tim. Helt otroligt, han försökte förklara om o om igen men fattade någon för det? Nää! Nu får ni inte tror att min klass är helt korkad för det är den verkligen inte utan det är läraren det är fel på. För det första så kan han knappt prata ren svenska och för det andra så kan han verkligen inte förklara. Tycker så synd om honom när 24 elever sitter som frågetecken även efter den 5e förklaringen.

Aja nu blir det lite mer plugg o sen ett Andra Avenyn avsnitt.

På  återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0