Jump higher and higher

Pluggdag idag kan man säga. Som ni redan vet så va Vivvi här förut o vi pluggade o sen när hon drog pluggade jag ännu mer. Duktig jag är såhär på höstlovet :) Återigen stod jag för matlagningen här på Ekhammar. Idag bjöd jag på potatismos, falukorv och senapssås (observera att jag inte gillar nåt av det jag laga). Jag blir faktiskt bara bättre o bättre på det här med matlagning, tro det eller ej =P Jag lyckades tillomed med senapssåsen idag sa pappa.

Efter middagen åkte jag hem till Johan o åt upp resterna av hans nachotallrik. Ja, jag var fortfarande hungrig eftersom att jag inte gillade maten vi åt hemma. Det vi gjorde var inte speciellt ansträngande. Låg i soffan. Kollade på tv o en skräckis. Åt glass o försökte bestämma hur hans tatuering ska se ut. Betämde också att jag ska följa med när han gör den. Wie =)

Nä nu är det AA som gäller.

Hasta la vista


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0