Jul 08

Jag o Martina ska vara riktigt vältränade till jul. Det är faktiskt smart kom jag på. För hur många gånger säger man att man ska träna inför beach XX? Alldeles för ofta. Hur många gånger tränar man inför beach XX? Alldeles för sällan. Därför tror jag att det här är med jul 08 ger lite annan motivation eller nåt. Äsch, jag bara svamlar. Men träna det ska vi. Jul 08 here we come!
                                                                                     
Jag blev nyligen 2100 riksdaler fattigare och ett gymkort rikare. Kändes bra :)

Hann med ett liten besök hos Johan innan jag åkte hem. Blev till att kolla på kort från hans, uppenbarligen, helgalna kryssning. Ojoj, jag säger då det ;) Pratade om att vi ska umgås imorgon, bara han o jag. Kolla nån film o käka lite middag. Förhoppningsvis blir det av, annars får vi ta det på onsdag :)

Nu ska jag läsa ett kapitel ur min braiga engelska bok K-PAX.

Good night sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0