It's raining inside my head

Nu vet jag vad jag behöver...en dagbok! Det vore något alldeles underbart. Så kan man skriva ner allt tjafs man har i skallen. För nu är det kaos. Allt är kaos. Har aldrig förr varit så oomtyckt. Men det är uppenbarligen smällar man får ta o så får man ju skylla sig själv. Här på bloggen kan man ju inte nämna namn iaf för då blir det bara ännu mer tjafs. Jag behöver helt enkelt en dagbok!

Kvällen har som vanligt bestått av plugg o idol plus att det blev något utöver det vanliga nämligen efterlängtade Grey´s Anatomy :)

Imorgon är det spexfoto i skolan. Kommer bli..aa..en upplevelse iaf :P

O appråpå ingenting egentligen så ska jag måla väggar hemma hos Johan i hans nya lägenhet på fredag, anteckna så pennan glöder! ;-)

Time to sleep så sov gott o dröm sött gott folk! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0