If you only saw my true colurs

Ännu en helg har passerat lika fort som vanligt. Fredagen bestod av hockey kollande, smoothie och camp rock + trevligt sällskap. På lördagsmorgonen var jag och min mor riktigt hurtiga o åkte ner till Hälsohuset för att spinna klockan 9 på morgonen. Jag är stolt över mig själv! Sen blev det fotboll på eftermiddagen. Eller jag såg inte så mycket av matchen. Stod nämligen i kiosken och var matchvärd så det blev en hel del kaffekokande istället. Kvällen spenderades hemma hos Billie med massa tjejer. Det va en slags avskedsmiddag för Sandra som lämnar kära Gnesta för att flytta upp till Mora o hennes hockeyspelande pojkvän. Kvällen bestod i huvudsak av mat o snack. En trevlig kväll enligt mitt tycke :)

Denna söndag har spenderats hemma hos Vivvan tillsammans med henne, Micke, Björn o Vivvis föräldrar. Vi käkade frukost/lunch bestående av arenamat, drack kaffe, åt cheesecake o snackade skit. En trevlig söndag! Nu ikväll stod självklart One Tree Hill på schemat o om en halvtimme är det Andra Avenyn.

Har matematik D prov imorgon. Hur det kommer gå är väldigt osäkert! Blir antingen ig eller g. Hoppas verkligen jag klarar det...

Vi diskuterade faktiskt bloggar igår kväll. Varför man skriver o vad som är intressant o så? Tror vi kom fram till att man skriver för sin egen skull, så tycker jag iaf. Att man senare kan gå tillbaka o kolla hur töntigt man skrev om något. Haha..nej men det är ju kul att se var man gjorde o tänkte för typ ett halv år sen o så. Fast jag står fast vid att dagbok är ett bättre alternativ. Har faktiskt börjat skriva. Det är kul o man kan få ut allt som man inte kan/vill berätta för hela världen :)

Jaja, nu ska jag plugga småföretagande i 20 min, sen blir det AA o godisarmband!

På återseende kamrater! <3


Kommentarer
Postat av: The one and only

vart har du den där dagboken ligger och lurar då?

bara en liten undran :D

2008-10-05 @ 20:08:57
Postat av: Anonym

vart har du den där dagboken ligger och lurar då?

bara en liten undran :D

2008-10-05 @ 20:09:25
Postat av: Linda

Haha, du kommer aldrig att hitta den, the one and only ;-). Jag är alldeles för smart för att någon ska finna den =D

2008-10-05 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0