Hur fasiken ska detta gå?

Hur ska jag kunna skriva en labrapport om en labb som jag inte ens varit med på? Fattar verkligen inget o blir bara så irriterad över det. Usch! Vill hem så jag ska skriva klart svenskan och religionen. Sen kan mitt höstlov börja.

Jahja, vad ska jag nu hitta på? Slutar om två timmar. O som det känns nu lär jag inte få mkt gjort under den tiden. Har verkligen tappat motivationen. Gaah!

Jag kanske ska berätta nåt kul istället. Som vadå? Jo imorgon blir det femkamp på Heron med fotbollslaget. Bowling m.m. ska det tävlas i.  Det kan kankse komma att bli roligt, hoppas det iaf =) Sen på kvällen vet jag inte va som händer. Kanske utgångt o kanske förfest hos någon kompis till Lina med henne o Vivvan. Kanske umgås med laget. Kanske va hemma. Återstår helt enkelt att se.

Nej nu ska jag lämna klassrummet o kopiera lite papper. Det är det jag känner att jag klarar av idag :P

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0