Godkänt?

Hmm, det blev en dusch o snart är det Andra Avenyn. Då är frågan är svenskaarbetet klart? Svaret är nej. Men jag har iaf kommit grymt lång, nästintill klar så ska bara finslipa på torsdag. Så jag  tycker att jag är värd en liten belöning iaf.

Idag har vi förresten provat studentmössor o diverse andra ting. Jätte roligt! Ska beställa någon gång i veckan. Tror att det blir en del. Fast det är ju så fruktansvärt dyrt. Bara mössan kommer gå på cirka 750 riksdaler. Man blir ju ruinerad!

Jajanu har jag inte tid med det här. Andra Avenyn som gäller =)

Btw, imorgon ska jag på en filmpremiär nämligen High School Musical 3 =D Wiiie! Alla blir avundsjuka ;-)

Adios Amigos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0