Girls just wanna have fun

Ikväll blir det till att umgås med pinglorna Lina o Vivvan =) Först blir det bad i poolen här hemma hos mig o vad som händer sen återstår att se. Singstar kanske? Kortspel kanske? Film kanske? Snack kanske? Godis kanske? Promenad kanske? Med andra ord har vi inte en blekaste aning om vad kvällen har att erbjuda o det känns bra. Ska iaf hem till Vivvi o sova där alla tre. Wiiiie! =)

Kom precis att tänka på min fasters (eller nja min farbrors frus) favoritlåt: "Jag är såååå lycklig, jag är såååå lycklig. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag ...." Längtar faktiskt lite till släktreunionen den 1 november då hela tjocka släkten ska ner till Halmstad o gratta farbror på 40 årsdagen. Kommer nog bli mycket trevligt, det va länge sen man träffade alla. Not good!

Jag o Vivvi har förresten en plan. Vi vill på studentkryssning o tänkte dra ihop ett gäng härliga studenter. Nån som e sugen?

Nej nu har Vivvi vart o hämtat Lina så nu är det dags att dra på sig baddräkt, simglasögon och badmössa. Yeah right ;-)

Ta hand om er o ha en utomordentligt bra kväll <3 

Kommentarer
Postat av: the one and only

Seriöst, jag längtar också det den 1 november.

jag känner lite behov av att träffa hela tjocka släkten. det kommer bli kanon skaru se.

12 timmars bilfärd med mig också, kan de bli bättre?:D

2008-10-20 @ 20:32:56
Postat av: Linda

Usch, bildfärden hade jag helt glömt bort. Fan då! Tur att jag ska ta med min tjocka historiabok o massa roliga frågor som du kan ställa mig under resan. Wiiieho, resan är räddad gullan ;-)

2008-10-20 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0