Förbluffad

Helt förbluffat verkligen. Känner mig så glad o samtidigt riktigt arg o besviken för att det finns sådana som beter sig så illa. Usch!

Hahha, Hanna The Talker langade precis en länk till hemsidan 1000 apor.  Fy bubblan va rolig! Jag sitter här helt ensam i min säng o skrattar hejdlöst. Hejarklacken är en klar favorit.

- Ingår sallad?
- Nej.
- Ingår kaffe?
- Nej.
- Buuuuuuuuuuu

Förutom att jag kollat på hejarklacken ett antal gånger så har jag faktikst gjort lite nytta ikväll. Pluggat småföretagande o fixat med en engelska redovisning. Så duktig jag är ;-) Shit va mycket det är i skolan hela tiden. Vad tänker lärarna på Tumba gymnasium med egentligen.  Alla lärare tror typ att ämnet som han/hon undervisar i är det enda ämnet vi har o så är det ju självfallet inte. Usch usch, o projektet är ju knappt påbörjar så min tidsplan att bli färdig till jul kommer garanterat att spricka. Attans!

Avslutar dagen med att kolla en sista gång på hejarklacken så kommer jag somna skrattandes =)

Sov så underbart kamrater <3

Kommentarer
Postat av: micke

hejarklacken är ett måste att se..så sjukt ku:P

2008-10-08 @ 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0