For your benefit

Fredagkväll igen =) Bästa dagen på veckan faktikst. Man har två dagarsledighet att se framemot! Me like.

Missade "värsta" grejen idag. Några av mina klasskamrater satt på samma fik som bloggdrottningen Blondinbella. Gosh! haha nej nu driver jag faktiskt, så coolt är det inte men ändå :P haha

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt än. Vivvan som skulle umgås med mig o Lina sviker oss. Hon ska nämligen tillbringa sin fredagskväll i idolstudion o jobba där. Asså jag fattar verkligen inte hur hon kan välja det framför mig o Lina ;) Nej nu drev jag igen. Klart jag fattar det.! Sjukt kul för henne ju, men jag kan inte låta bli att vara lite avundsjuk. Tänk om hon får snacka med min drömman Lars. Måtte hon ge honom mitt telefonnummer ;) haha

Men Emil skulle höra av sig efter klättringen, Micke skulle se till att det blev film o godis, o Johan har inflyttningspartaj ikväll så något kul får säkert jag o Lina göra =)

Nu ska jag faktikst plugga lite engelska o sen blir det en dusch!

Good bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0