Extreme

Puhhh, vad jag är trött. Ögonen svider o hela kroppen gör ont. Detta är resultatet av för lite med sömn och ett träningspass i form av bodypower :)

Kanske ska berätta lite om min händelserika lördag som spenderades hemma hos Lina tillsammans med hennes mor, far, moster och farmor. Värsta släktträffen :P Det vi gjorde va att äta typ hela tiden. Kaffe, bullar o glass. Sen blev det polly o nötter. Efter det blev det svampmacka o sen ost-o kexbricka. Så när man åkte därifrån kände man sig fruktansvärt mätt. Självklart kollade vi på Sverige-Portugal också. En bar match som slutade 0-0. Det blev en premiärtitt för mig på Pelle svanslös. Grymt söt julkalender!
När klockan sedan börjae närma sig ett blev det en färd till Södertälje för att hämta partypinglorna Vivvi, Madde, Hanna o Therese. Efter mycket om o men kom alla till slut med hem =)

Gårdageskvällen va grymt skoj. Vivvi o jag kollade på OTH o sen försökte vi komma på ett tal till svenska B nationellaprovet. Haha en hel del sjuka ideér kom vi på minsann :)  <3

Snackar med Hanna på msn. Hon har tydligen tatuerat sig idag. Ett fyrklöver på foten, låter inte det rätt fräscht? Jag bara måste se den snart. Måste också komma på vad jag vill ha för nån. Kanske ska skriva pappa i pannan, då blir han mycket glad ;-) haha

Nej nu ska geniknölarna gnuggas.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: V

Du får ta och skämmas Linda! aldrig kollat Pelle Svanslös förut :O

2008-10-14 @ 16:53:03
Postat av: Hanna

hahaha.. ja din pappa skulle nog bli oerhört stolt över dig om du gjorde det ;) jag tycker helt klart att det vore värt att testa! =P

2008-10-16 @ 11:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0