Ett rått ägg eller ett råttägg

Måste faktikst säga att jag tycker att jag har blivit hyfsat hurtig på senare tid. Gymmade idag och igår plus att jag krattade löv imorse. O det är fasiken bra träning det med :)

Hmm, skrev jag nåt igår? Tror inte det. Efter gymmet åkte jag iaf hem till Björn. Hade en del smarta diskussioner om massa livsviktiga saker. Eller nja så va det ju inte riktigt. Det vi diskuterade var inte speciellt smart :P Råttor föder faktiskt levande ungar!

Idag har jag som ni redan vet krattat o gymmat men det ni inte vet är jag jag tillbringat stora delar av dagen tillsammans med Martina. Först va vi nyttiga med sallad på Vita Villan o sen blidde det te, tv i form av Desperate Housewifes o försök till uppmontering av kotavla. Gick sådär va :P

Dagens största fråga är vart min vän Viveka håller hus. Har försökt få tag på henne som en galning utan något resultat. Om ni hittar henne hör genast av er =D

Min historiabok kallar på mig nu, vilket betyder att jag avslutar detta hyperintelligenta o intressanta inlägg.

Hörs, det gör vi!  <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0