En förklaring kanske vore på sin plats

Nyligen hemkommen från Gnesta efter ett träningspass som känns i stort sätt  i varenda muskel. Tog lite tyngre vikter än vanligt så sjutton vilken mjölksyra man fick. Men det är bara att ladda om för på lördagmorgon kl 9 är det spinning som gäller =)

En lung dag i skolan idag, faktiskt. Mycket skönt. Gick på mattestöd o vet ni vad? Jag förstod faktikst va läraren menade trots att han inte snackar alldelse för bra svenska. Så jag är stolt över mig själv :)

Imorgonkväll så ska jag nog föreslå en Texas Hold'em eller gin rummy som sysselsättning för mig o mina kära kamrater. Har varit sugen på det ett tag nu så hoppas att några andra också är det :)

Nej nu kallar duschen o sen blir det mysigt engelskaplugg.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0