1 år 52 veckor 365 dar

Kvällen igår blev lugnare än lugnast. Bad, film, chips, film o snack bestod den av =)

Jag gjort en liten kort visit hemma hos Johan idag innan jag åkte hem för att plugga. Skapligt sliten han såg ut att vara. Men han får skylla sig själv om han ska dricka så förbaskat mycket ;-)

Förövrigt så längtar jag redan tills nästa helg. Helger är så mycket skönare än veckodagar o plus att efter helgen har vi skolungdomar en veckas ledigthet att se fram emot!

Jani vet inget mer som jag känner för att delge er i detta nu...

Dags för Andra Avenyn =D
 


Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Vadå sliten? haha, jag har väl aldrig i hela mitt liv varit sliten?

2008-10-20 @ 14:03:25
Postat av: Linda

Haha säger du det så visst men jag har faktiskt bildbevis, eller snarare filmbevis ;-)

2008-10-20 @ 17:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0