When I die, remember this day

ShalallalatralalaShlalalatralala. Jag sjunger som aldrig för. Dock inte särskilt ljuvligt. Heller än bra som man brukar säga. Men jag gillar att sjunga så därför sjunger jag. Någon som har problem med det? =)

Dagen har inte varit särskilt effektiv. Har vekligen försökt anstränga mig med både fysik o religion men det har inte alls gått bra. Satte på datorn. Ett ödestigt misstag efter som handlingen resulterade i att jag hamnade här ett bra tag. Anyway, hittade massa gamla kort. Eller gamla o gamla. Dom är sen i mars i år någon gång. Allt från födelsedagar till Göteborgresan. Det är så roligt att kolla o tänka tillbaka på hur man kul man hade. Vilka underbara människor man känner o har lärt känna. O vilka minnen man har =D Tänk att jag lyckats hitta dom allra underbaraste människor på denna jord. Fy fan va jag är bra :P haha nej men asså..jag funderar o funderar. Hur kommer det sig att man lär känna vissa o andra inte.  Varför är just jag kompis med mina kompisar o inte några andra? Förstår någon möjligtvis hur jag tänker? eller jag kanske bara flummar nu..är rätt trött så kanske är därför. Vad vet jag.


Äsch nu ska ni slippa läsa massa strunt. Jag ska bänka mig i soffan framför tv:en med ett äpple i handen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: syster

Jag har problem med det, för det är jag som får höra oljudet! ;)

2008-11-29 @ 17:10:26
Postat av: Linda

Passa dig ;)

2008-11-30 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0