What a girl wants

Jahaja, ännu en helg passerad. Tycker faktiskt att tiden går för fort nu. Slow down please!

Fredag: Efter skolan åkte jag o fyra av mina kära klasskamrater UPP  till Stockholm. (Observera upp Hannam haha) Syftet med huvudstadsbesöket blev något utöver det vanliga. Vi hann nämligen med att känna på både judisk o muslimsk tillvaro. Vilka upplevelser! Otroligt hur folk kan tro och tänka. Var klara med besöken vid 7 tiden o sen bar det av hemåt. Väl i Gnesta blev det till att kolla på en period av killarnas hockeymatch o sen idol hemma hos Vivvan =)

Lördag: Vaknade alldeles för tidigt för att nån tok fick för sig att han skulle upp o springa klockan 7. Gjorde han det? Icke! Men men, vart dagen tog vägen sen vet jag inte riktigt. Kvällen bestod av födelsedagsfirande i Södertälje hos Maija. Mycket trevligt! Följde dock inte med dom andra ut. Hade varken ork, lust eller råd. Laddar istället inför Blackandwhite festen nästa helg =)

Söndag: Vaknade alldeles, alldeles för sent. Men det va skönt o det konstiga är att jag ändå är trött nu :P Så pga av vår sena uppstigning hann vi inte med mkt vettigt idag heller. Åt frukost (?), kollade på lite filmer på Björns dator och på när Ville åkte omkring på sin coola motorcykel.

Nu ikväll har jag snackat ett tag med Johan. Han var ovanligt pratglad vill jag lova. Fick inte en syl i vädret ;-) Fick information om hans helg och om att hans tatuering ska göras på lördag klockan 12. Spännande! Jag ska med o kolla o kanske får lite insperation själv =)

Nja, nu ska jag väl göra något vettigt. Typ kolla på tv...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"IN" för i helvete Linda ;) LÄR DIG :D:D

2008-11-17 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0