Turen har vänt

Idag var dagen med stort D. De var precis som i trissreklamen: Plötsligt händer det. Jag vann klunsen och slapp därmed diska. Underbart när turen är med en.

Iaf, idag har det vart en riktigt "visa vad jag kan dag". Började med nationella prov i engelska B, den skriftlig delen. Vi skulle skriva om val man gör i livet, konsekvenserna av dom o så där. Fruktansvärt intressant eftersom att jag är rätt insatt i ämnet. Hade med andra ord en hel del att skriva...
Därefter blev det till att göra ytterligare ett nationellt prov. Denna gången i svenska B, den muntliga delen. Vet inte riktigt hur det gick. Kommer knappt ihåg att jag sa något över huvudtagen men det gjorde jag nog. Fick höra att jag hade lite problem med att låta bli mina snören som hänger från tröjan..men men :P

Jag anser faktikst att jag har helg redan nu. Imorgon är det SACOmässan. Vilket betyder att vi ska få massa information om högskolor och univeristet. Det är ju inte speciellt krävande plus att jag börjar kl 10 och får åka hem när jag vill =)

Nu ikväll ska jag inte göra mkt alls. Lite segt. Börjar bli uttråkad över att bara vara med mig själv hela tiden. Jag är faktiskt inte så rolig att umgås med i längden. Börjar tröttna lite på mina egna skämt och diskussioner. Men men, hoppas på trevligt umgänge i helgen. Är det för mkt begärt? Näääädå =D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0