Tangenterna glöder

Ojoj, vad jag skriver. Religionsinlämningen är klar vilken sekund som helst och jag börjar få kramp i mina stackars fingrar. Hmm, stämmer det verkligen? Nä inte direkt. Jag sitter här i min säng med datorn i knät. Försöker frenetiskt komma på några smarta grejer att skriva om kristendomens och islams syn på homosexuallitet. Måste medge att det går sådär. 256 ord är inte mycket till fördjupningsarbete. Aja, nu ska jag inte beklaga mig om det längre. Jag löser det där ska ni se.

Annars då. Det är fredag idag och jag har absolut ingen aning om hur jag ska spendera kvällen. Men nåt kul hittar jag säkert på. Ska i vart fall leka lite taxi åt mor min.

Time to get back to work.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0