Swiiiish!

Ojoj, vad dagarna går fort nuförtiden. Veckan är snart slut o det är snart jul. Sanslöst!

Veckan har bestått av allt möjligt utom plugg faktiskt. Jag tror minsann jag börjar bli allt för lat. Men ska ta tag i lite projektarbete efter det att jag slått Maija en pling.

Hade NP i svenska B igår. Det gick sådär måste jag säga. Skrev om "Hur formas ett människoliv?" En väldigt intressant fråga enligt mitt tycke. Hur kommer det sig att vi är som vi är o gör dom val vi gör? Det är frågor som verligen kräver en stunds tankeverksamhet. Jag kom dock inte fram till så mkt vettigt utan svamlade en del, men vem vet det kanske räcker :)

Jaja, orkar inte skriva mer nu. Gör kanske det senare, kanske. Nu ska jag ringa Maijsan o sen är det plugg!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0