Skolklinda

Ska helt ärligt medge att jag skolkade idag. Sket i att gå på mattelektionen i slutet av dagen o tror ärligt talat inte att jag missade speciellt mycket. Förstår ändå inte ett skvatt. Annars har dagen varit lugnt. Sov mig igenom hela religionslektionen o hade ett nationellt prov i engelska, det muntliga. Det gick helt okej för både mig o Hanna. Tycker dock att det känns lite halvlarvigt att sitta o snacka om något bara för att liksom. Det som sas kom inte direkt från hjärtat :P

Fick hem en katalog om utbildningar på Linköpings universitet idag. Börjar få lite smått ångest över vad jag ska göra när skolan tar slut. Känns som att det kommer bli svårt att skaffa något jobb i den nuvarande lågkonjukturen. Så borde kanske börja plugga direkt eller varför inte dra utomlands för att jobba där..kanske Nya Zeeland eller Australien? Har ingen aning om vad jag vill så har med andra ord ett par viktiga val att genomföra inom det kommande året. Spännande!

Ser fram emot helgen. Den är minst sagt fartfylld. Först födelsedagsfirande hemma hos Madelene på fredagen. Kolla på när Johan tatuerar sig på lördag. Black and White fest på lördagkväll. Födelsedagsfirande av Minna på söndagen. Notera att Minna fyllde år i slutet av juli, nu är det mitten av november. Men som man brukar säga, bättre sent än aldrig ;-)

Hmm appråpå "bättre sent än aldrig". Undrar om det stämmer?! Känns inte som att det gör det....

Nog med bloggning för idag. Nu ska jag plugga lite religion för att sen ta en dusch innan jag åker till Gnesta. Ska kolla på när Lina o Vivvan lirar innebandy. Om dom vinner det återstår att se, men man kan ju alltid hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0