Save tognight

Nyligen hemkommen från Solkåkravägen o ska alldeles strax sätta igång med min obotliga roliga labrapport men innan dess ska jag berätta om gårdagskvällen!

Det blev lyxmiddag är på Ekhammar igår iform av oxfilé, pommes, o nån god sås. Massa snack om allt o inget tillsammans med mor o syster. Så trevligt så! Snabb dusch o sen ner till Gnesta. Klev för första gången i mitt liv in i Eriks lägenhet o måste säga att den var grymt fin, he got style! Sen blev det Idol framför hans tv tillsammans med Emil, Vivvi o Lina. Självklart hann vi med lite gitarrspel och skönsång innan kvällen gavs till ända =)

Ikväll är det årsfest med fotbollen. Gud va jag hoppas det blir kul! Känner för att ha så där riktigt sjukt kul. Men det blir vad man gör det till så hoppas alla är på g =D

Nej nu är det transformering, elektrofores och GFP som gäller. HJÄÄÄÄLP MIG!

Puss på er mina godingar! <3


lalalalalaa, lalalalala,lalaalala,alalaaalal =D Fy fan va jag e glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0