Otursdagen

- Snubblade på alla mina sladdar brevid sängen o slog armbågen i golvet, har fortfarande ont.
- Slog även knät i golve vid fallet, smärtan har släppt.
- Bröt en nagel, det gör fortfarande ont i själen.
- Kom 40 min försent till skolan
- Snubblade i trappan upp till engelska salen, såg nog rätt kul ut.
- Lämnade in en fruktansvärt dålig labrapport
- Jag glömde paraplyt på tåget
- Hamnade brevid en alkis som luktade mindre gott
- Glömde lypsylet i skolan
- O sen den lilla bagatellen att jag körde i diket på väg till skolan, 20 m från huset. Gud va jag är duktig!

Jag har en dålig dag om ni inte förstått det. Dagens positiva är iaf att bilen inte gick sönder, fälgarna är iofs kaput men dom är förhoppningsvis inte så dyra. O sen så mår ju jag bra o det är väl rätt positivt. Eller?

Jaja nu ska jag lägga mig i sängen o stanna där resten av kvällen så att jag inte råkar ut för några fler missöden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0