Memories, sweet memories

Endast två lektioner idag. Skolan börjar bli grymt soft. Visst, vi har ju en del plugg o så. Men vi behöver inte var där så mycket utan det hänger mycket på eget ansvar. Det gillar jag =D

Vet egentligen inte vad jag har att skriva idag. Har inget speciellt intressant att dela med mig av. Så sorry gott folk ;)

Nämen, jag bjuder på middag här hemma idag...igen. Det händer alldeles för ofta tycker jag. Men familjen gillar, nej fel ordval, dom älskar  min mat så då är det klart man ställer upp. Idag bjuds det på kassler, svampsås, broccoli och ris. Appråpå ris, vi har en grymt bra uppfinning här hemma: en riskokare. Det är totalt omöjligt att bränna fast riset i kastrullen vilket jag alltid gjorde innan vi införskaffade den geniala uppfinningen. Tummen upp för riskokaren!

Engelska nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0